2013-09-04

Onsdag idag och jag har fått lite ont i halsen också, men det är ännu en körtelfebersymtom så jag får helt enkelt stå ut. Har virat en filt runt halsen för att värma och druckit en kopp te! Igår kände jag mig riktigt pigg efter att ha varit hos läkaren faktiskt, men jag tror det berodde på att jag fått träffa lite folk och pratat samt fått reda på vad det är för fel på mig. Red med Erica på kvällen. Säkerhetsväst på under våran lilla skrittur på mina pållar, haha. Känns töntigt och hemskt fult, men jag vill som sagt inte att mjälten ska brista eller få blödningar i lever eller njurar... Så jag får vara ful och obekväm några veckor till ;) 
 
Idag ska jag inte rida, men Frolle ska inte få vila för det. Om lite mer än en timme ska jag och mamma åka in till Lena med honom så ska hon rida. Det var länge sen hon red honom så det ska bli roligt! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|