Finfrolle

Ikväll var jag och mamma in med Frolle till Lena. Han har sett riktigt fräsch ut när jag tömkört honom, han har fått gå i en lägre och rundare form och bara trava och galoppera på i ett friskt tempo på olika voltstorlekar och på det sättet blivit lösgjord. Det syntes med en gång när Lena plockade upp honom att han var mjuk och böjlig. Lena var jättenöjd efter passet och så var jag! Han var så maffig och otroligt fin och dessutom är det otroligt nyttigt för både mig och Frolle. Kulkul! 
 
Här kommer några bilder från söndags när jag tömkörde Frolle i solnedgången. Blev verkligen härliga bilder tycker jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|