Laserbehandlad

Hallå! Jag har precis varit ut till stallet en sväng. Min equiterapeut Eva kom och laserbehandlade Frolle i förebyggande syfte. Hon skulle egentligen komma förra veckan men det uppkom komplikationer så hon kom idag istället. 
 
Eva sa att han var superfin från topp till tå, pyttelite reaktion i bogen bara. Så himla skönt att veta att han mår bra i kroppen när han också känns så otroligt fin att rida! Hon sa att han nog aldrig varit såhär fin förut, kulkul! Min uteritt blev alltså inställd, han ska bara gå i hagen resten av dagen inbäddad i ett gosigt täcke. Tänkte borsta och gosa med honom ikväll innan godnattpussen, och så ska back on track paddarna på. 
 
Vad vill ni söta läsare läsa om? Jag har lite av en idétorka, så ni får gärna ge mig några förslag att bita i. Är ni sugen på en frågestund, eller vad vill ni? Bomba!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|