Måndag

23 september idag, shit vad snabbt det går! Snart är det ju oktober liksom, och inte ens tresiffrigt antal dagar till julafton. 
 
Jag sitter i skolan nu och ska köra igång med plugget dirket. Jag har inte fått särskilt många uppgifter från mina lärare ännu, men har 3 stycken att jobba med idag. Jag ska börja med ett uppgiftsarbete i Biologi och sedan fortsätta med mitt engelskatal med fokus på argument. Om jag hinner ska jag även börja med en politikuppgift i samhällskunskapen. Hoppas jag har orken att hålla igång hela tiden till klockan 14! Ikväll ska det tränas med Frollisbollis och jag är så taggad. 
 
Gör er måndag bra nu, så ni får en bra start på en underbar vecka! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|