Ny sjukvecka

Hej ♥
 
Allt bra? Jag är fortfarande sjuk.. Nästan värre i halsen faktiskt. Smärtan strålar genom käken och upp i vänsterörat nu samt bakre delen av tungan, så jag kan knappt öppna munnen/prata/tugga. Låter väldigt mesigt när jag försöker prata med någon kan jag lova, haha! Jag är allmänt trött också, det enda jag gör är att ligga framför tv'n hela dagarna och titta på meningslösa program men ändå är jag helt slut. Jag är ju i stallet också såklart, men jag blir oftast piggare av att umgås med hästarna en stund på kvällen för att sedan decka när jag kommer in genom dörren haha. Jag hoppas att jag kommer back on track snart, jag har snart varit borta från skolan i 3 veckor.. Känns inte särskilt lovande, men när jag väl blir frisk och kommer igång kommer jag nog komma ikapp rätt snabbt om jag känner mig själv rätt. 
 
Det är en del nya hästplaner på gång, som än så länge bara diskuterats med mamma och pappa. Det är lite blandade känslor, men känns spännande som det blir som jag/vi tänkt. Än så länge är ingenting bestämt eller planerat, men vi spånar lite om man säger så. Spännande?? 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|