Strul

Hittills har det bara strulat för oss i elitlaget. Det är nästan lite komiskt, haha! Först var vi tvugna att klura ut hur vi skulle kunna samåka med Nathalie och Ferarri, låna transport hit och dit och lista ut hur vi skulle få plats med allt. Sen fick jag körtelfeber och måsta stryka mig, vilket gjorde att vi måste leta efter en reservryttare. Cecilia Bergåkra och Beauty var så snälla och hoppade in. Men nu har det kommit upp ännu ett problem. Amandas ponny har fått kolik igår kväll, så nu ska Frolle hoppa in och tävla i morgon med Amanda på ryggen. Hon ska eventuellt komma hit ikväll och "lära känna" honom, hon har ju aldrig ridit honom förut. Men jag tror det kommer gå bra, jag ska tipsa så mycket som möjligt och hålla tummarna hårt! Laganda när den är som bäst - det är självklart att vi ställer upp för varandra! ♥ 
 
 


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Oj, inte kul när det dyker upp så mycket strul inför en tävling, men hoppas tävlingen går/har gått bra ändå. :)

Svar: Haha nej verkligen inte! Men det löste sig, resultat osv kommer upp ikväll så håll utkik :)
Pernilla Hägglund

2013-09-15 @ 11:58:37
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|