White

Jag har målat heeela dagen idag och det blir så bra! Jag har hittills målat boxarnas underdel, alltså halva väggarna. Men än så länge är jag jättenöjd, det blir som ett helt annat stall - ljust, trevligt och fint. Sedan ska jag måla upp några detaljer, men det får vänta några veckor. Hästarna blev hur som helst minst sagt överraskade när jag tog in dem, haha! Exet vågade knappt gå in i sin box, men jag förstår honom eftersom han haft samma box utan förändringar i 9 år och helt plötsligt boom baam wosh.. Haha! Frolle är ju van vid att gå in i lite olika boxar med tanke på vårat tävlande så han tog det med en nypa salt. 
 
 
Här är en bild på en del av Exets box när jag höll på att måla. Den är från Instagram, där jag heter pernillahagglund :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|