Första april

Har ni blivit lurade idag, eller är det ni som lurat? Jag har varken eller faktiskt, vad jag tror i alla fall. Dessutom är det ju några timmar kvar på skämtdagen så jag ska inte ta ut något för tidigt ;) 
 
Jag har spenderat hela dagen på ridskolan. Som mer eller mindre varje tidag. Red världens mysigaste Berry, putsade upp dressyrsadlar och lite annat småpyssel. Red även lektin för Lena som jag skrev om tidigare och Frolle gick som en klocka. Så fin! I morgon ska han få en välförtjänt laserbehandling och det ska bli intressant att se hur han är i kroppen nu jämfört med sist han behandlades. Alltid lika spännande! 
 
Nu ska jag göra sista-minuten-plugg. Jag har ett foderprov imorgon som känns relativt lätt men det är alltid bra att checka av. Det är dessutom det sista av kursen jag missade i höstas när jag låg sjuk i över en månad så jag längtar efter att bara få det överstökat! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Jag har inte heller blivit lurad. Inte vad jag vet i alla fall, haha ;)

Svar: Haha, vilken tur!
Pernilla Hägglund

2014-04-02 @ 17:39:14
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|