Hovis

Nu har Peter varit här och slagit på sommarskor på prinsarna. Jag får hålla tummarna för att snön håller sig borta nu! Han kikade närmare på Frolles ben och framför allt hoven. Han tyckte att han kände lite värme i den och han var något mjuk i tån. Han ville dock inte gräva för mycket eftersom det var så pass lite mjukt, men om det inte sker någon förändring till det bättre eller att det blir sämre ska jag höra av mig till Peter så kommer han på onsdag igen. 
 
Leon var ganska snäll idag! Det var ingen grimma, lina eller grimskaft som gick sönder så det är ju verkligen framsteg, haha. Exet var också snäll, som vanligt :) 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|