Hej..

Hejsan ♥ Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat. Jag har haft mycket att stå i och inte mått sådär superbra. I går när jag och Fredrik skulle sova fick jag en fruktansvärd huvudvärk och illamående, men lyckades sova en timme i alla fall men sedan flög jag upp och kräktes. Hann bara sätta mig upp i sängen så jag kräktes ner hela sängen och på golvet.. Inte det roligaste som kan hända klockan ett en lördagsnatt. 
 
Idag mådde jag bättre, bara huvudvärken har suttit kvar. Men jag har jobbat på som vanligt - om inte mer. Har suttit i traktorn i nästan fyra timmar och plöjt upp några nya åkrar som vi köpte i höstas. Äntligen börjar vårbruket och traktorkörningen komma igång igen! 
 
Frolle tömkörde jag nu på kvällskvisten och även idag såg han riktigt fräsch ut. Han har varit riktigt fin på tömmen dessa tre dagar och riktigt positiv till arbete. Det är himla roligt att se och jag längtar till imorgon när jag ska sitta upp på honom igen! Leon har vilat både idag och igår. Egentligen skulle jag ha ridit honom idag men jag tycker han har gått så bra tidigare i veckan så han fick en till vilodag. I morgon ska han däremot löshoppas igen och det ser jag verkligen fram emot! 
 
 
Ett härligt foto från i fredags från när jag och Fredrik var hundvakt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|