Godmorgon!

Godmorgon! 

Idag är det lördag. Så himla skönt med en sovmorgon, hela 10 timmar sov jag i natt. Har precis ätit en riktig brakfrukost så nu är jag redo att trimma hästar. Frolle ska gå ett lösgörande pass på banan, igår fick han brassa på lite under våran uteritt så han kommer nog vara väldigt positiv till arbete idag. Sen ska jag rida Buttler åt Erica, det var ett tag sen så det ska bli kul. Hon har någon hemlis på gång också som kommer hem till henne idag så jag är verkligen spänd på att se vad det är! Ni kanske är smartare än mig och kan lista ut vad det är genom att läsa hennes blogg - http://ericaschedin.blogg.se? 

Nu ska jag bege mig ut till stallet. Hej så länge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|