Nu är vi igång!

Åå, så kul det var att pyssla om och rida Leon idag! Efter en månads vila är vi nu igång igen och han har gjort fina framsteg under sin viloperiod måste jag säga. Jag tror han tyckte det var roligt att få lite uppmärksamhet igen, för såhär stilla har han aldrig stått på stallgången medan jag borstat. Han brukar dansa runt som en tok! Vi skrittade på långa tyglar för första gången och han galopperade en bit på långsidorna i båda varven. Fina Leon! ♥
 
 
Här har ni ett smakprov så länge! :) 



Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Ååh så kul!

Svar: Ja jättekul!!!
Pernilla Hägglund

2014-02-12 @ 20:51:42
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|