Onsdag

Godmorgon allihopa! Vad roligt att just du läser min blogg! 

Onsdag idag, och vi alla vet att det betyder RIDA LEON! Som jag längtat alltså. Han ska longeras först och sen ska jag hoppa upp och rida lite. Erica ska nog vara med och fota som det lät i måndags, så förhoppningsvis har jag färska bilder på oss att visa i slutet av den här dagen. 

Förutom det ska jag och Frolle rida ut och jogga. Han ska nog få gå på hacket idag, vila munnen lite. Om underlaget är bra har jag lovat honom att få springa av sig, så det får vi hoppas för hans skull! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|