Snart..

.. är det dags att rida igång min svarta pärla igen! 
 
På onsdag nästa vecka ska jag sitta upp på honom igen. Som jag längtar! Jag tycker själv att han vuxit på sig lite nu under vilan - högre och lite lite mer muskler kanske. Jag har ju inte gjort någonting med honom över huvudtaget nu under en månad och det känns så konstigt att jag bara tar in och ut honom från hagen och gosar lite men sen får han vara helt. Syns på honom att han funderar lite varför jag helt plötsligt slutade pyssla med honom, men Frolle däremot är hur nöjd som helst med att få all uppmärksamhet igen. Haha! Så självisk.. 
 
Hoppas han inte glömt allt bara! ;) 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|