Söndag

Hej allihopa!
 
Jag sitter i träningskläder nu och ska snart åka till Friskis på ett gympapass med Madde och pappa. Fredrik har precis åkt hem så det känns lite tråkigt, men som tur är kommer han tillbaka på fredag! Jag och han var ute och promenerade med Frolle tidigare idag. Han kändes jättefin igår och han fick inget lugnare dag i veckan så det kändes bara rättvist att han fick ledas i ungefär en timme. Mysigt var det verkligen! Leon ska ridas igen på tisdag och då ska han ridas ut för första gången vilket kommer bli väldigt roligt och spännande. 
 
Nu sitter jag och klipper ihop en film från i tisdags när jag och Frolle trimmade i ridhuset på kandaret. Bra va? :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|