Stallet

Jag har ju lovat er att visa stallet sen vi byggde det i November, men det har helt enkelt inte blivit av att jag fotat. Idag tog jag med mig kameran ut och fotade i alla fall! 
 
Här är stallet utifrån sett och även utsikten från stalldörren - huset och vinterhagen. 
 
 
Såhär ser det ut när man kommer in i stallet. Till vänster har jag en yta där jag har mockredskap och lite "extragrejer". 
 
 
Detta är Frolles box som ligger direkt till höger när man kommer in i stallet. 
 
 
Bredvid Frolle står Leon :) 
 
 
Exet har den största boxen i stallet och där trivs han så bra! Den ligger på vänster sida. 
 
 
Här ser ni foderrummet, som även var ett foderrum åt kossorna när vi hade de i denna byggnad. Därför är det lite konstiga ställningar och så där. 
 
 
Sist men inte minst har vi sadelkammaren och ett litet förråd där jag förvarar täcken och extrasaker. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Madde

Du borde skriva om gummimattorna, varför du ska ha dom och så :)

Svar: Okej, det ska jag göra! :)
Pernilla Hägglund

2014-02-12 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|