Hemma från sjukhuset

Ja, nu är jag hemma från sjukhuset. Jag fick göra endoskopi som man kan göra på hästarna ibland när dom är tjock i halsen. Man går ner med en slang och kamera i näsan efter att näsan bedövats. Dom hittade dock inget fel så jag ska tillbaka på ultraljud om någon vecka. Hoppas verkligen dom hittar något då! 

Nu ska jag äta lite och sen ska jag gå ut till stallet. Frolle ska skrittas, eventuellt joggas (beror på underlaget), och sen tänkte jag pyssla om Leon. Kan vara bra att borsta honom ordentligt ikväll så jag slipper gå upp så tidigt. Smart va? :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|