Typiskt mig

Haha, jag läste fel på bladet om kursen idag. Tydligen skulle min grupp vara här tolv så jag är här en timme för tidigt! Så himla typiskt mig alltså.. Jag frågade liksom kursledaren extra för att vara säker på när jag skulle dit men ändå gör jag fel! Hahaha, jag dör! Aja, titta på lite hästar i ridhuset från cafeterian är ju inte helt fel det heller. Känns dock lite surt att veta att om jag inte kollat fel hade jag hunnit rida Leon.. 

Jaja, nu ska jag kika på lite longering. Hej så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|