Kafferast

Hejsan! Jag hann inte skriva något igår tyvärr. Det blev extrajobb direkt efter att jag ridit klart på Frolle och när jag kom hem hade Fredrik kommit tillbaka efter att ha spenderat sina tre lediga dagar hemma i Stockholm, så då ville jag ju umgås med honom såklart. På jobbet igår hade vi midsommarfirande med föräldrar och pensionärer från ålderdomshemmet. Efteråt åt vi glass med jordgubbar och det var verkligen trevligt! 

Just nu sitter jag på kafferast och ska snart göra sista rycket innan jag slutar. Ikväll ska jag rida Frolle och även Buttler :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|