Torsdag

Idag åker vi till Strängnäs! Jag har precis packat allt som ska med, det blir ganska mycket när man ska vara borta tre nätter både till mig själv och Frolle. Jag har dessutom packat allt hö som Leon och Exet ska få när vi är borta för att det inte ska bli så mycket att göra för pappa och Annika. 
 
Vi ska åka om lite mer än en timme och innan det ska jag schamponera Frolle, äta lunch och gå en kort promenad med Frolle för att han ska torka lite granna innan det är dags för honom att lastas. Jag kommer övningsköra en bit också, så det ska bli roligt! Sitta bakom ratten med transport bakom är faktiskt en härlig känsla :) 
 
Nej, nu måste jag rusa. Ville bara kika in en snabbis och heja på er. Uppdatering i helgen kommer! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|