Good morning

God morgon! Jag och Fredrik har precis käkat frukost. Vi vaknade redan halv åtta men det var så skönt att bara kunna ligga och mysa några timmar extra! 

Frolle kändes otroligt fin igår. I början var han lite stretig och spänd, men i slutet var han så himla mjuk, spänstig och positiv att rida så jag vände det ganska bra! Idag får vi se vad vi hittar på, jag och Erica pratade lite tidigare om att ha en photoshoot idag men jag vet inte riktigt. Vi får se helt enkelt! :) 

Igår kväll åkte jag och Fredrik in till stan och åt middag på Texas. Hur mysigt som helst och typ världens godaste mat! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|