Onsdag

Godmorgon! Jag känner mig nästan frisk idag så just nu sitter jag på tåget och njuter av den fina morgonsolen och Daniels Jojk, alltså den är så sjukt bra. Gjorde glädjehopp när jag såg att den fanns tillgänglig på Spotify! 

I alla fall, kort dag i skolan idag. Jag har bara kommunikation från halv tio till halv elva sen tar jag tolvtåget hem. Ska ta ikapp lite rester nu på morgonen innan den lektionen bara. Jag tycker jag får så mycket mer gjort om jag är i skolan och pluggar ikapp än om jag tänker att jag ska göra det hemma. Är det fler än jag som är så? :) 

Hemma väntar Frolle sen och jag har inte riktigt bestämt mig för vad vi ska hitta på än, jag har ju inte gjort någon veckoplanering för denna vecka ännu. Leon får vi också se :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|