Unexpected

Jag vet inte om alla har sån bra koll på vem Exet egentligen här? I och med att jag inte rider honom så mycket nu eftersom mamma tagit över honom skriver jag inte särskilt mycket om honom här, bara någon bild då och då. Han är i alla fall en korsningsponny född 99 och har varit i våra ägor sen 2005, alltså i 9 år. Han har tävlat hoppning upp till nationell LA+5 med min äldsta syster Annika som alltså var den som köpte honom och hade honom dom första åren. Sen har min andra syster Madelene haft honom och efter det har jag varit den som ridit honom. Han tävlas inte längre utan går mest som sällskapshäst, men han är verkligen superrolig att rida! Han tycker nästan allt är roligt och taggar alltid till. 
 
Här kommer några bilder på honom under dessa nio åren han varit hos oss :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|