Mot Högbo

Godmorgon! Gud så trött jag är idag och det känns så skönt att det är fredag efter den här minst sagt jobbiga veckan. Jag sitter i alla fall på tåget nu och på väg till en hästdag på Högbo. Igår hade vi stalltjänst, klippning och redovisning. 

Jag och Leon var ute på en promenad igår i mörkret och han var jätteduktig. Vi fick på asfalt och mötte en hel del bilar, men det reagerade in lille Leon på. Därefter tömkörde jag Frolle och han såg riktigt fräsch ut! Idag ska vi rida på banan med fokus på lösgörande. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|