Torsdag

Godmorgon allihopa! Jag har varit en sväng till tandläkaren nu på morgonen och åkte därifrån lite stolt över mig själv. Min tandläkare tyckte att jag hade superfina tänder och att jag borstar dom noga. För mig som har lite komplex över tänderna var det extra roligt att höra. Men nog om mina tänder, haha.. 
 
Idag är det full fart för min del. Halv två kommer veterinären hit för ett snabbesök. Hon ska ta blodprov på Exet och kolla Leons skada. Innan det ska jag borsta och göra i ordning Frolle för fotograferingen - han ska glänsa från topp till tå. Sedan ska vi rida på en mysig åker i det fina höstvädret! Solen skiner och det är lite krispigt i luften. Jag hoppas på en hel drös med fina bilder på mig och min bästis.
 
På eftermiddagen ska jag nog träffa en av mina bästa vänner, Felicia, som jag inte träffat på evigheter! Hon pluggar i Sundsvall och kommer inte hem särskilt ofta och när hon väl är hemma brukar det oftast vara när jag är på tävling eller andra äventyr. Men nu har vi i alla fall hittat en lucka så det ska bli jättekul! 
 
Ikväll ska jag dessutom stå för middagen, hur det nu ska få plats i planeringen. Haha, jag undrar hur det kommer gå när jag flyttar hemifrån och måste göra allt själv varje dag.. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|