Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Idag är det tisdag. Jag började dagen med sovmorgon till åtta! Annars går jag upp fem på morgonen så tisdagar och onsdagar är numera mina favvodagar. 

Jag sitter på en ersättningsbuss nu och är på väg till skolan. Alla dessa banarbeten tar kål på mig, det är himla jobbigt! Hur som helst så har jag bara en lektion och sen bär det hemåt igen. I eftermiddag ska jag rida Leon på åkern igen och därefter ska jag och mamma åka in till ridskolan med Frolle för lektion. Det ska bli roligt! :) 

Nu ska jag plugga lite. Vi hörs senare! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|