Uppfräschning!

Snart kommer det bli en förändring här på bloggen, och inte en liten sådan. Erica är i full gång med att göra en ny design till mig! Det är bara lite småfix kvar och sen kommer den läggas in här. Även om jag älskar den nuvarande designen så är det dags att byta. Jag har ändå haft den i ett år nu och Erica har tjatat på mig lääänge att byta, haha. 
 
Designen som jag kommer byta till är ganska enkel och stilren. Jag gillar den! Jag hoppas att ni också kommer tycka om den. Det får vi se när den kommer upp, troligen nu i veckan! :) 
 
 
En av bilderna från förra årets "designfotografering". Det blev sååå himla fina bilder, jag älskar varenda en av dom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|