Mot Stockhollm

Heej! Jag sitter på tåget och är strax framme i Stockholm. Jag ska fira Valborg med Fredrik (vad vi ska göra är oklart, haha) och kommer komma hem på lördag kväll eller söndag. Det beror lite på. 

Jag steg upp 20 över 4 i morse och gick raka vägen ut till stallet. Jag joggade Frolle på ridbanan och han kändes fantastiskt fin! Jag hade gärna velat rida mer men då hade jag missat tåget till Gävle... Sedan har vi haft hästdag på Högbo. Gått igenom foder, longerat och ridit. 

Erica ska rida Frolle imorgon och på lördag ska Nicole rida honom. Så himla snällt av dom båda att hjälpa mig, och även av mamma som fixar stallet! Utan deras hjälp hade jag aldrig kunnat åka bort såhär. ❤️ 

Nej, nu börjar tåget sakta in så vi får höras mer senare. Hej så länge! 


En bild från häromdagen innan vi skulle ut på en skrittur. Fina Frolle! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|