Världens bästa bebis

Idag provred vi i Tunalids ridhus inför Leons tävlingsdebut! Jag vill försöka avdramatisera själva tävlingen så mycket som möjligt så det kändes som en bra idé. Vi var helt ensamma i ridhuset och såg nästan inte till en kotte på hela anläggningen så det var inte så mycket rörelse som han kunde reagera på, vilket jag tror är bra så att han kunde slappna av och bara ta det med ett nytt ställe. Jag fick verkligen se att det inte är nya platser som gör honom spänd - utan det är allt som händer runt omkring. Han kom snabbt in i fokus och i slutet var han riktigt fin! Han gjorde några skönkelvikningar även idag. Kul! 







Kommentarer
Postat av: Erica-Dressyr med ridtravare

Ni är så fina så! :)

Svar: Tack Erica <3
Pernilla Hägglund

2015-04-07 @ 20:46:11
URL: http://ericaschedin.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh ni är ju bara såå duktiga! Lycka till på tävlingsdebuten :D

Svar: Åå, tack Matilda!! :D
Pernilla Hägglund

2015-04-07 @ 22:41:27
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|