Födelsedag

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag - hurra, hurra, hurra!! Hela 19 år blir jag idag, inte illa va? ;) 
 
Jag har firat min födelsedag med en massa hästlukt (såklart)! Fredrik gick upp samtidigt som mig i morse, sjöng för mig och bjöd på omelett till frukost. Han brukar aldrig vilja kliva halv sex med mig så det här var något stort, haha! När jag kom till stallet möttes jag av en present och en låda full med godis på diskbänken från familjen Reje. Vilken överraskning! Och lite senare hittade jag en nedsmusslad present i min handväska från Fredrik och nu när jag kom hem hade jag fått ett blombud från mamma. Snacka om gosigt! 
 
Här ser ni min dag i bilder! Ett inlägg om dagens lektion med Leon för Helena kommer upp lite senare. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra AW

Grattis!

Svar: Tack!
Pernilla Hägglund

2015-12-21 @ 20:27:04
URL: http://motosidressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|