Grooming

 
På Bruce's rygg.
 
 
Ordning och reda inför nästa ridpass!
 
 
Lindy får en gräspaus.
 
 
Promenad med fina Hirtenlife. 
 
 
Promenad med min egna underbara Sir Leon!
 
 
Tinne-träning på Lövsta Stuteri!
 
 
Lindat och snyggt, men smutsigt efter träning.. ;)
 
 
Jag och superfina Condamino Humlan.
 
 
Stall Reje!
 
 
Uteritt på Bruce Lee och Lindy Hop. 
 
 
Redo för att åka på träning!
 
 
Jag och Lindy innan lastning! 
 
 
Jag och fyraåriga Bruce inför en visning.
 
 
På den plats jag trivs bäst - på hästryggen!
 
 
Tantkalasetdagar på Ledingenäs!
 
 
Leon i skrittmaskinen.
 
 
Kjell, herren av dynghögen, skottar på!
 
 
Den här miljön..!
 
 
Det mysigaste att göra i stallet är att göra i ordning kraftfodret tycker jag!
 
 
Bruce på väg från skrittmaskinen till hagen!
 
 
In action.. Jag skulle kunna sopa dag ut och dag in, haha!
 
 
Framskrittning på fina Dayton.
 
 
Jag och Leon efter Tinne-träning!
 
 
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!
 
 
Natti hästisarna. ♥
 
 
Jag och Humlan efter lektion i ridhuset.
 
 
Hirten, jag och Lindy efter uteritt med Helena! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|