Julledigt

Halloj! Jag är nu tillbaka från julledigheten - ett tag i alla fall. Jag åkte ner till ett snöigt Stockholm och Fredrik igår kväll och idag har jag varit i stallet som vanligt. Härligt att träffa mina arbetskamrater och bästa kompisar igen! Leon var på ett himla goshumör så det verkade som att han saknat mig. Min fina bebis ♥
 
Vet ni vad? Nu när jag var hemma åkte jag iväg för att träffa Frolle och dessutom stämde jag av honom i ridningen innan Saga fick sitta upp och rida lektion för mig. Det är alltid så himla roligt och mysigt att träffa Frolle, för han känner liksom igen mig och ser så glad ut när jag kommer! Dessutom är han samma häst att rida. På torsdag ska Saga och Frolle vara med på HRPK's hemmatävling så då ska jag hjälpa henne innan start och heja på såklart! 
 
Min jul har varit jättebra! Jag har hunnit med både det ena och det andra. Julfirande hos både pappa, mamma, Fredrik och hans släkt och min släkt på pappas sida, utgång i Gävle med två av mina kusiner, långpromenad med min granne och barndomskompis Jennie, klippt Nicoles häst Deira, ridit Frolle, ridit en B-ponnyhingst, fikat i massor och så vidare.. Jag har fullt upp, och som tur är så har jag hunnit med att sova lite också! 
 
Har ni haft en bra jul? :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|