Veckoplanering

Måndag: Lektion för Helena (förhoppningsvis kan vi hålla till på vår utebana)
 
Tisdag: Uteritt eller longering
 
Onsdag: Lektion för Helena (förhoppningsvis på utebanan)
 
Torsdag: Vila
 
Fredag: Vila
 
Lördag: Vila
 
Söndag: Vila
 
På onsdag kväll åker jag hemåt mot Hudiksvall och Leons ungefär två veckor långa vila börjar därefter på torsdagen. Efter den här otroligt lärorika hösten där både Leon och jag lärt oss otroligt mycket är han absolut värd denna vila tycker jag! Men det kommer klia i fingrarna på mig tills det är dags att sätta igång honom igen.. Han är ju så rolig att rida! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|