Ett snabbt hej

HEJ! Ledsen för att jag inte kikat in här under ett par dagar, men jag haft ganska fullt upp med annat - som att vara i ridhuset med Frolle igår kväll. Erica fotade en massa bilder så det kommer komma upp sen med en utvärdering av passet! 
 
Jag har släppt ut hästarna och ätit frukost precis. Exet och Frolle har bara fodrade regntäcken på sig nu då det har blivit så varmt igen. Jag hoppas all snö tinar bort nu! Härligt för hästarna med lite varmare luft och tunnare täcken. :) 
 
Om en liten stund ska jag åka med Erica och Buttler till ridhuset. Jag ska rida honom idag vilket var längesen nu, så det ska bli kul. Erica kommer såklart fota så jag får säkert några bilder från idag också att visa er senare! Bra va? Nej, nu ska jag gå ut och packa in mina grejer i bilen och åka och koppla för deras transport. Livet med körkort ♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|