En rolig grej

Vet ni vad jag alltid gör när jag sitter på tåget på väg till skolan? Jag lyssnar alltid på musik och när jag inte sover så brukar jag titta ut genom fönstret och drömma om hur jag och Leon rider kür till den låten som spelas just då. Hahaha, lite töntigt kanske men är man häst- och dressyrgalen blir det så! Ibland blir det så jäkla bra i huvudet att jag ryser. 
 
Man kan nästan säga att jag har min musik klar inför min och Leons framtida kür, haha. Eller ja, i alla fall vilken typ av musik! Den hinner väll ändå bli gammal innan det är dags för oss att skissa. 
 
Brukar det bli så för er också? Att ni målar upp en bild, eller en scen, framför er när ni rider in i en stor arena fylld med publik och att ni sedan dansar fram i takt till er favoritmusik? Ååå, det är mitt mål i livet! 
 
 
Tinne och Anton lever drömmen!


Kommentarer
Postat av: Erica Schedin

Haha jodå visst och allt för ofta kan ja säga :) och oftast under kvällarna när man ska sova och har bra musik i öronen :) man måste ju våga drömma lite haha :D

Svar: Jaa det måste man verkligen våga! Skönt att det inte bara är jag ;)
Pernilla Hägglund

2015-01-29 @ 16:23:33
URL: http://ericaschedin.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Händer ganska ofta att jag drömmer om sånt ;)

Svar: Haha, vilken tur att det inte bara är jag!
Pernilla Hägglund

2015-01-29 @ 18:55:03
URL: http://ottiliaschack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|