Enkel och billig leksak

Jag har länge gått och tänkt att Leon skulle behöva en leksak i boxen. Idag när jag tog in honom borstade jag honom lite i boxen och sedan fick han stå och bita i borsten vilket gjorde han sysselsatt i en evighet! Han tyckte det var sååå roligt att leka med den så nu har jag hängt in två borstar från gallren i hans box. En lite mindre och en lite större så får han välja själv. Han stod där och puffade, bet och lekte med dom hur länge som helst så jag tror absolut att han blev nöjd! 
 
Allt som behövs är en borste (jag tog gamla borstar som jag inte tyckt om) och snöre. Sen är det klart! Jag hängde in en borste i Frolles och Exets box också men var inte lika leksugna, haha. Huvudsaken är att Leon gillar det. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|