Godmorgon!

Godmorgon! Jag har precis kommit till skolan och väntar in första lektionen nu som börjar klockan 10. Livet som pendlare kan vara rätt drygt när tågtiderna inte passar med lektionerna, men det är sånt man får försöka utnyttja istället. Typ till att blogga! Haha. 
 
Jag kom hem från Fredrik strax efter nio igår kväll. Jag var ganska trött så jag gick och la mig direkt. Det blev lite drygt 75 mil bakom ratten den här helgen! Det är tur att jag är van vid långa resor sedan jag har övningskört till tävlingsmeetings, och jag tycker dessutom att det är bara är roligt att köra än så länge. 
 
Jag ville bara kika in och säga hej en snabbis. Nu ska jag fundera ut veckans planering för Leon och Frolle som kommer komma upp här när den är klar. Håll utkik! :) 
 
 
Min fina kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|