Veckoplanering Frolle/Leon

Måndag: Lösgörande på ridbanan // Halter, övergångar och serpentiner på ridbanan
 
Tisdag: Lektion för Lena // Promenad
 
Onsdag: Uteritt // Promenad
 
Torsdag: Tömkörning i ridhuset? // Vila 
 
Fredag: Promenad // Halter, övergångar och serpentiner på ridbanan
 
Lördag: Lösgörande på ridbanan // Uteritt
 
Söndag: Uteritt // Endast ridning i skritt 
 
Den här veckan trappas Leons arbete ner för att han ska vila hela februari månad. Dock är det jättesvårt att trappa ner hans arbete när han liksom ändå inte gör så himla mycket, men tanken är i alla fall att han ska göra lättare saker men som fortfarande är lösgörande. Jag hoppas den här nedtrappningen blir bra.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|