Grattis på födelsedagen!

Ny vecka, ny månad och... Leons födelsedag! Han blir hela 4 år idag, min lilla bebis. Alltså snart vuxen, eller? Haha. Dessutom har jag haft honom i exakt 1 år och 7 månader. Det är värt att firas med knäcketårta och massor av pussar! 
 
Världens bästa Leon. Han är verkligen underbar på alla sätt och vis! Jag är så himla glad över att jag köpte honom. ♥
 
 
Leon som föl. Jag DÖR så söt!!
 
 
Leon som ettåring!
 
 
Precis när han kommit hit! Trött efter resan, men så fantastiskt vacker.
 
 
Första gången på lina!
 
 
Första gången med ryttare på ryggen! Dock blev han lite galen några sekunder efter denna bild och jag flög i backen, haha. Men det är väll inte så viktigt ;)
 
 
Tanig nallebjörn!
 
 
Nu börjar det likna något!
 
 
Så fin han är!
 
 
På treårstest! Oj så spinkig han var här..
 
 
Tömkörning i vintras! Så läcker!
 
 
Inte lika tanig längre! Rundare över korset och har fyllt ut fint i nacke, hals, bog och bål.
 
 
Tävlingsdebuten för någon månad sedan!
 
 
Andra tävlingen som var nu i maj. 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh så stor han fin han blivit! Ni kommer regera på banorna i framtiden. ;)

Svar: Visst har det blivit skillnad! Haha, åå, vi får hoppas på det. ;)
Pernilla Hägglund

2015-06-01 @ 16:00:15
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Denise

Vilken snygging! :)

Svar: Visst är han!
Pernilla Hägglund

2015-06-04 @ 19:20:13
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|