Jag ska tävla!

På söndag (imorgon!) ska jag tävla, och inte vilken häst som helst - utan FROLLE! Haha, nu tänker väll ni "vad tusan, är inte han utlånad??". Det är alldeles rätt, Saga har ju honom nu. MEN...
 
HRPKs elitlag har hamnat i knipa och hade för få ryttare i laget helt plöstligt och då ringde lagledaren i panik till mig för att fråga om inte jag snääääälla kunde tävla Frolle i laget. Ida-Marie som är lagledare äger stallet Frolle står i nu så hon visste helt och hållet om situationen, men hoppades såklart att det skulle gå ändå. Efter mycket betänketid, prat med Helena och med Saga och hennes mamma kom jag fram till att det går! Så jag åker alltså till Falun på söndag, från Stockholm, för att tävla Frolle i LA:P1 som eliten går i. Jag har knappt ridit honom på en månad men det ska nog gå bra! 
 
Jag känner mig faktiskt väldigt taggad och det ska bli otroligt roligt att göra det en sista gång tillsammans med Frolle. Vi ska göra vårt bästa som vanligt så får vi se hur långt det räcker! Men vilken överraskning.. :)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Lycka till! :D

Svar: Tack! :D
Pernilla Hägglund

2015-09-12 @ 11:48:39
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Anonym

Det ska bli så spännande! Lycka till!

Svar: Tack!!
Pernilla Hägglund

2015-09-12 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|