Tävling i tisdags

Jag har inte hunnit med att skriva om tisdagens tävling för Helena och Lindy Hop. Det var en kvällstävling i Eskilstuna som vi åkte på och programmet var MSVB:4. Årsdebut och första gången i detta program! 
 
Det var en bra tävling, men tråkigt då framridningen var så liten med lite väl många ekipage inne samtidigt. Jag tror anläggningens sommartävlingar är roligare att vara med på, men det var ändå bra ordnat med fin tävlingsbana, snabba resultat och bra cafeteria. 
 
Lindy och Helena var jätteduktiga men det finns mycket kvar att hämta! Resultatet slutade på 63% (ett kval till MSVA) och dom hamnde på en fjärdeplacering. Jag var en mycket stolt groom! 
 
 
Innan avfärd! 
 
Jag, Helena och söta Amanda som följde med Lindy's ägare Lamina Boltjes. Toppteam!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|