Veckoplanering

Denna vecka är det en hel del logistik som styr då det är något nästan varje dag. Det började dock inte särskilt bra när jag var tvungen att stanna hemma idag på grund av magsjuka.. Verkligen helt fel timing! Jag mår mycket bättre nu efter att ha sovit hela dagen så jag satsar på att vara frisk imorgon och kunna köra på i vanligt tempo. Jag HATAR verkligen att vara sjuk när det massor man egentligen vill och behöver göra och när man är tvungen att stanna hemma från stallet. Men jag får se det positivt - jag har inte varit sjuk sen i somras och förra året var jag sjuk stup i kvarten och i längre perioder. 
 
Men aja, nog om min sjuka! Här kommer Leons veckoplanering. Igår, söndag, red jag och Helena ut tillsammans på Leon och Lindy. Att galoppera sida vid sida på travbanan i skogen i någon decimeter snö var helt underbart. Snacka om kvalitetstid! 
 
Måndag: Vila
 
Tisdag: Longering
 
Onsdag: Uteritt
 
Torsdag: Vila
 
Fredag: Lektion
 
Lördag: Vila
 
Söndag: Lektion
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|