Tävlingsdags

Godmorgon! Jag har varit vaken ett tag, plockat i lägenheten och ätit frukost. Och så har jag preppat och laddat upp för tävling! 
 
Jag ska alldeles strax åka till stallet. Jag är ledig idag så det är därför jag inte åkt än. Helena ska också tävla, samma klass som mig med Humlan, så jag ska hjälpa henne iväg och sedan ska jag börja pyssla med Leon och packa in i bilen och trailern. Jag har starttid 16:15 så det är några timmar kvar, men det är skönt att vara ute i god tid! Dessutom ska jag rida Leon ett pass på hemmaplan innan avfärd, så jag har satt av tid till det också. 
 
Jag ville bara kika in och säga ett snabbt "hej, jag lever", typ. Resultat kommer upp här ikväll, om ni inte hunnit leta upp det själv då vill säga! Håll tummarna för mig och Leon, Helena och Humlan och även för min ponny Frolle med hans nuvarande ryttare Saga. Jag är sjukt taggad!! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|