Clinic

Det har blivit väldigt sena kvällar flera dagar i rad för mig nu, men på ett sätt har det varit skönt eftersom att Fredrik inte har varit hemma. Så då har jag "dödat" lite tid genom att ha haft annat att stå i hela kvällarna! Nu är han däremot hemma igen så nu kan jag gott och väl försöka komma hem innan 22 på kvällen, haha. 
 
Igår var det clinic med Bo Jenå som tog upp hela kvällen. Jag, Helena och Karolina (en riktigt härlig tjej som är en av Helenas elever) åkte med Hirten till Vällingby Ridcenter där clinicen var. När vi kom fram checkade vi läget, fikade och sedan promenerade jag med Hirten i ridhuset där clinicen skulle hållas. Det var nog väldigt bra för henne att få se banan, stolarna och hela "miljön" innan hon skulle in. Sedan gjorde vi ordning henne (fick toppen groomhjälp av Karro!!) inför att bli framriden. 
 
Clinicen var väldigt bra tycker jag och låg i samma linje som Helenas koncept gör. Om ni vill se några filmklipp kan ni gå in på Stall Reje's instagram @stallreje eller på facebooksidan! 
 
Sponsorer för kvällen var MARTHA och Agria Djurförsäkring. Allihopa var snyggt kittade från topp till tå! 
 
 
Bilden är från när vi promenerade och visade Hirten banan precis när clinicen börjat. Medan Bo presenterade sig så kunde vi passa på att känna in stämningen och successivt närma oss publiken! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|