Vilken helg!

Wow, vilken helg! Och en bra sådan. Den har varit fullspäckad men otroligt rolig. Nu har jag landat i soffan hemma i lägenheten som jag har för mig själv i några dagar, redigerat bilder från helgen och är nu redo att blogga om den! 
 
Jag delar upp det i olika inlägg med bilder. Men kortfattat så gjorde lördagens Stall Reje-event "träning med förtäring" succé! Fantastiskt god brunch och fina ekipage som allihopa jobbade bra på sina lektioner. Jag och Leon red en kort lektion också precis innan vi lastade och åkte till tävlingen. 
 
Leons tävling gick jättebra, vi utvecklas mer och mer och jag hittar allt fler knappar att ta till på tävlingsbanan! Men än finns det mycket mer att hämta. Gårdagens tävling för Helena och Hirten var otroligt lyckad som slutade med vinst och ett kval till Falsterbo! 
 
Här kommer några insta-bilder så länge. Håll utkik efter kommande inlägg som är lite mer utförliga och med fler bilder från systemkameran! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|